فرماندار:

👈گشت مشترک بازرسی از سطح بازار درراستای مصوبات قرارگاه ستاد استانی کرونا

👈گشت مشترک بازرسی از سطح بازار درراستای مصوبات قرارگاه ستاد استانی کرونا

✅ گشت زنی از مسیرهای طبق دستورالعمل ستاد ملی کرونا با هدف نظارت بر واحدهای صنفی در گروههای شغلی۱،۲،۳،۴ مجاز و غیر مجاز از فعالیت صورت گرفت ؛ که در ضمن این نظارت های محسوس و نامحسوس به واحدهایی که نسبت به عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی بی تفاوت بودند تذکرات لازم را داده شد.
 
🔺مسیرهای گشت زنی شامل : 

🔺مسیر ۱: مرکز شهر(محله مسجدجامع.ولایت . یزدانی.خیابان طالقانی.سمندری.پارکینگ شهرداری.فردوسی.تختی.پارکینگ شهرداری.سعدی شمالی وجنوبی
🔺مسیر۲:بلوارجمهوری . بلوارشمالی وجنوبی امام (ره). ۲۴متری ولیعصر.بلوارشهید ربابه کمالی.سبزی اباد.صدوقی.میدان شهدا 
🔺مسیر۳: بانبور.۷تیر.مدرس.هانیوان.فارابی.رسالت.خیام تا شهدا. پیام. حر.چالیمار. جانبازان.بلوارامام علی
🔺مسیر۴: بلوارسیدالشهدا. سلمان فارسی.جاده مهران.فرودگاه قدیم.خرمشهر.مصلی.محدوده بلوارآزادی. محدوده میدان کشوری.ایت الله حیدری ومسیرمنتهای به آن. پیام. خ غلامرضا ارکوازی.بوستان

 ✅ در طی گشت زنی ها و بازدیدها ۵۰۰ مورد به افراد و گروهای ۲،۳،۴ و گروه یک که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده بودند تذکر داده شد ؛ همچنین ۷ مورد پلمپ شامل بازار روز واقع در بلوار سیدالشهدا و ۶ باب مغازه های عرضه مواد دخانی و موبایل فروشی و ۱۲ مورد هم جهت سیر مراحل قانونی تشکیل پرونده گردیده و به تعزیرات جهت سیر مراحل قانونی معرفی گردیدند.

✅همچنین با تشکر از همکاری همه اصناف و بازاریان که قریب بالای ۹۰ درصد با رعایت دستورالعمل ها مصوب دولت و همکاری با خدمتگذاران خود در ستاد مقابله با کرونای شهرستان تشکر و قدر دانی می گردد.

✅در این روز همچنین جلسه قرارگاه جهادی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به ریاست گرواند فرماندار ایلام و با حضور روسای کمیته های مرتبط در راستای طرح پایش محله به محله با هدف پیشگیری و شناسایی و درمان و کمک به افراد بی بضاعت و ناتوان که مبتلا به بیماری کرونا گردیده اند تشکیل گردید .

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است