فرمانداری ایلام

مجمع خیرین جمعیت هلال شهرستان ایلام با حضور فرماندار برگزار شد.

مجمع خیرین جمعیت هلال شهرستان ایلام با حضور فرماندار برگزار شد.


مجمع خیرین جمعیت هلال شهرستان ایلام با حضور فرماندار برگزار شد.
 بسطامی فرمانداربیان کرد: کارهای خیر خواهانه موجب همبستگی و اتحاد در جامعه می شود و این یکی از برکاتی است که دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی بر آن تاکید دارند.
در مجمع خیرین جمعیت هلال احمر شهرستان ایلام مطرح شد:

رئیس کمیسیون بررسی سیاست های کلان جمعیت هلال احمر: ظرفیت داوطلبان و خیرین در تحقق اهداف انساندوستانه و تسکین آلام بشری بی بدیل است.

مجمع خیرین جمعیت هلال شهرستان ایلام با حضور فرماندار ایلام، معاون داوطلبان ، رئیس کمیسیون بررسی سیاست های کلان جمعیت هلال احمر و جمع کثیری از خیرین داوطلب در سالن جلسات هلال احمر شهرستان ایلام تشکیل 
 فرماندار ایلام پیشنهاد کردند: برای جلو گیری از کمک های جزیره ای و منسجم تر شدن کمک ها به نیازمندان ، افراد نیازمند باید ساماندهی شوند که هلال احمر با ایجاد مجامع خیرین و داشتن ظرفیت های بسیار خوب و اهداف بشر دوستانه ایی که دارد، از هلال احمر به عنوان محور و راهنمای دیگر موسسات که همیشه مورد اعتماد مردم است می توان استفاده کرد.

معروف بسطامی بیان کرد: کارهای خیر خواهانه موجب همبستگی و اتحاد در جامعه می شود و این یکی از برکاتی است که دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی بر آن تاکید دارد.

بسطامی ضمن تشکر از خدمات و عملکرد هلال احمر در برنامه های مختلف تصریح کرد: در ذات و سرشت همه انسان ها کارهای خیر نهفته است و خوشبختانه دراستان ایلام با عواطف و احساسات دینی و مذهبی که وجود دارد درکمک به نیازمندان خوب درخشیدیم و اقدامات شایان و شایسته ای انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه خداوند به انسان کرامت بخشیده، افزود: با ترویج فرهنگ اکرام در جامعه بسیاری از مسائل و مشکلات را می توانیم حل کنیم.

وی راه مقابله و برخورد با آسیب های اجتماعی را تقویت حس مسئولیت پذیری در جامعه دانست و گفت: حس مسئولیت پذیری باعث می شود که مردم احساس کنند در این آسیب ها شریک هستند.

فرماندار ایلام اظهار داشت: کار خیری که انجام می دهیم همانند نهال و درخت کوچکی است که هر چه بزرگ تر  شود ثمرات و برکات این اعمال بیشتر می شود.

رئیس کمیسیون بررسی سیاست های کلان جمعیت هلال احمر گفت: یکی از قدیمی ترین نهادهای بشر دوستانه و موسسات خیریه در کشور است که هدف نهایی این جمعیت تسکین آلام بشری است.

سجاد غلامی با اشاره به سیاست ایجاد مجامع خیرین که در اکثر نقاط کشور توسط هلال احمر دنبال می شود ، بیان کرد: ظرفیت داوطلبان و خیرین در تحقق اهداف انساندوستانه و تلاشی که برای تسکین آلام بشری می کنند بی بدیل است.

غلامی در ادامه به آسیب های اجتماعی که در استان وجود دارد، اشاره کرد و افزود:انتظار داریم مجمعی فعال و پر توان داشته باشیم و خیرین در کنار مردم باشند تا بتوانیم ضمن اولویت بندی آسیب های اجتماعی و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد آنها را تسکین کنند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است