فرمانداری ایلام

نشست تخصصی سازمانهای مردم نهاد شهرستان

نشست تخصصی سازمانهای مردم نهاد شهرستان

💫فرماندار ایلام در نشست تخصصی سازمانهای مردم نهاد شهرستان با محوریت تبیین دستاورد های چهل ساله انقلاب اسلامی، سازمانهای مردم نهاد را  یکی از دستاوردهای مهم انقلاب بعنوان یک نهاد مشارکتی مردمی در همه زمینه ها برشمرد و بیان کرد با توجه به محوریت مردم در همه مسائل و موضوعات می توان ایران را دمکراتیک ترین کشور دنیا معرفی کرد.
ایشان در ادامه گفت: موضوعی که باید به آن پرداخته شود بحث تربیت نهادهای مدنی است که در دولتهای مختلف دچار فرازو نشیبها و اعمال سلیقه هایی شدند ولی در دولت تدبیر وامید این نگاه به سازمانهای مردم نهاد عوض شده و دولت آنها را بعنوان بازوان توانمند حاکمیت و نظام می شناسد و این در دولت دوازدهم به عینه مشاهده می شود که نمونه آن صدور بیش از 72مجوز فعالیت موسسات و سازمانهای مردم در شهرستان ایلام ثبت شده است.
بسطامی اظهار کرد ایلام یکی از فعال ترین شهرستانها در حوزه سازمانهای مردم نهاد از لحاظ فعالیت، تعداد و کارآمدی می باشد.
وی یکی از افتخارات مسئولین دولت دوازدهم را حضور بین مردم و سمنها و پاسخگویی به مطالبات بحق آنها بیان کرد. فرماندار در بخش دیگری از سخنان خود گفت با توجه به پیروزی انقلاب به دست مردم باید جشنها و برنامه های سالگرد انقلاب در دهه مبارک فجر مردمی و سازمانهای مردم نهاد محوریت آن را عهده دار باشند.
در ادامه این نشست هر کدام از مدیران سازمانهای مردم نهاد به ارائه نکته نظرات و پیشنهادات خود پرداختند که در پایان توسط سازمانهای مردم نهاد از بسطامی فرماندار ایلام و خانم الیاس پوریان کارشناس سازمانهای مردم نهاد تقدیر شد.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است