فرمانداری ایلام

فرماندار ایلام گفت: پیشگیری و حفظ آمادگی برای مقابله با بحران از عوامل مهم در مدیریت بحران است و رعایت استانداردهای لازم در کنار اطلاع رسانی به موقع و فراهم کردن تمهیدات در شرایط خاص، یک امر ضروری است

فرماندار ایلام گفت: پیشگیری و حفظ آمادگی برای مقابله با بحران از عوامل مهم در مدیریت بحران است و رعایت استانداردهای لازم در کنار اطلاع رسانی به موقع و فراهم کردن تمهیدات در شرایط خاص، یک امر ضروری است

🔴فرماندار ایلام گفت: پیشگیری و حفظ آمادگی برای مقابله با بحران از عوامل مهم در مدیریت بحران است و رعایت استانداردهای لازم در کنار اطلاع رسانی به موقع و فراهم کردن تمهیدات در شرایط خاص، یک امر ضروری است. به گزارش روابط عمومی فرمانداری، بسطامی فرماندار ایلام روز یکشنبه در نشست اضطراری ستاد مدیریت بحران با توجه به اخطاریه هواشناسی استان و ورود سامانه ناپایدار جوی بارشهای  سیل آسا ی باران، تگرگ، برف در ارتفاعات و آبگرفتگی معابر و ایجاد خسارات احتمالی اظهار داشت: باید برای مقابله با بلایای طبیعی از جمله سیل، کاهش دمای هوا و خسارات ناشی از آن آماده باشیم. افزود: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارشهای سیل آسا و تندبادها  طی روزهای آینده، استاندارد سازی زیرساخت ها، بهینه سازی تجهیزات و امکانات در کنار اطلاع رسانی می تواند به دستگاه های خدمات رسان و امدادی در زمان بحران کمک کند. ایشان تاکید کرد: تمهیدات لازم برای مقابله با بحران افزایش بارشها و بادهای شدید تگرگ و بارش برف در ارتفاعات باید اندیشیده شود و دستگاه های اجرایی و خدمات رسان، ضمن آماده باش کامل، موظف هستند اقدامات لازم را برای عبور از این شرایط انجام دهند. وی رعایت اصول استاندارد مقابله با بحران توسط مسئولان مرتبط را مهم دانست و یادآور شد: بر اساس تجربیاتی که در سنوات گذشته وجود دارد باید در جهت رفع مسائل ومشکلات حوزه شهرستان استفاده شود که کمترین خسارات را متحمل شویم.
وی تاکید کرد دستگاهها ضمن بروز کردن امکانات خود جوری برنامه ریزی کنند نقاطی که در بحرانهای گذشته از جمله در بحث عمران شهری دچار خسارات بودیم را تقویت کنند.  

ایشان در ادامه گفت: شرکت نفت مکلف به تامین سوخت جایگزین و مورد نیاز مرغداری ها، نانوایی ها و مدارس است و لازم است در زمان بحران پاسخگوی نیاز شهروندان باشند. رئیس ستاد مدیریت بحران ایلام با بیان اینکه ادارات شهرستان باید سیستم 2 گانه سوز خود را آماده و آزمایش کنند، اضافه کرد: راهداری اقدامات لازم در ارتباط با پیشگیری و در کنار آن اطلاع رسانی به موقع و امداد رسانی را انجام دهد. وی با تاکید بر اینکه مسئولان دستگاه های عضو ستاد لازم است در دسترس باشند، گفت: حضور همه مدیران در زمان وقوع بحران ضروری است.  

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است