فرمانداری ایلام

فرماندار: برنامه های دهه فجر با محوریت مردمی برگزار شود.

فرماندار: برنامه های دهه فجر با محوریت مردمی برگزار شود.

برنامه های دهه فجر با محوریت مردمی برگزار شود

💫فرماندار ایلام گفت: برنامه های چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجربا مشارکت همه دستگاه ها و محوریت مردمی و متناسب با ایام فاطمیه برگزار شود.
معروف بسطامی روز یکشنبه در نشست ستاد دهه مبارک فجر، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی با حضور و مشارکت پرشور مردم سلحشور به ثمر رسید و ضرورت دارد برنامه های دهه مبارک فجر امسال برای تمام اقشار برنامه ریزی شود.
وی ادامه داد: دستاوردهای نظام در عمر چهل ساله خود چشمگیر و قابل دفاع است و همه نهادها وظیفه دارند این خدمات را به نحو شایسته برای مردم به شیوه ای اطلاع رسانی کنند که انگیزه و امید را در دل مردم بوجود آورند و دسیسه ها ی دشمنان علیه نظام و ملت را مثل همیشه خنثی کنند. 
فرماندار ایلام با تاکید بر برگزاری برنامه های چهلمین سالروز پیروی انقلاب اسلامی در فضایی شاد و بانشاط، اظهار داشت: موازین شرعی و ارزش های اسلامی باید به دلیل تقارن ایام الله دهه فجر با شهادت حضرت فاطمه (س) رعایت شود. 
وی با اشاره به تشکیل کمیته های تخصصی  به منظور برگزاری مراسمات دهه فجر امسال در شهرستان گفت: علاوه بر افتتاح و کلنگ زنی 21پروژه عمرانی با اعتباری بیش از صد و هشتادو چهار میلیاردو پانصد میلیون تومان و اشتغالزایی 244 نفر و 6 پروژه اقتصادی با اعتبار بیش از نه صدو هفتاد میلیون تومان و اشتغالزایی 29 نفر دهه مبارک فجر در شهرستان  توسط مسئولین ارشد استان، برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و اجتماعی و مسابقات ورزشی، نشستهای تخصصی درحوزه های مختلف، جشن .... دهه فجر در ایلام پیش بینی شده است.
وی افزود: طلیعه دهه فجر در ایلام امسال روز جمعه 12بهمن از ساعت 10صبح با استقبال از تمثال حضرت امام(ره) از محل فرودگاه شهدای ایلام بهمراه رژه موتوری تا مصلی بزرگ شهر ایلام برگزارو در روز شنبه 13بهمن مراسم زنگ انقلاب در یکی از مدارس ایلام با حضور مسئولین ارشد استان نواخته می شود.

💫در ادامه این نشست سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: با توجه به همزمانی دهه فجر امسال با ایام فاطمیه، برنامه‌های این ایام با محوریت تبیین شخصیت و سیره آن حضرت برگزار شود . 
 حجت‌الاسلام و المسلیمن «علی چراغی‌پور» در جلسه اعضای ستاد دهه فجر اظهار کرد: رعایت شئون ایام فاطمیه باید در برنامه ها مورد توجه قرار گیرد چراکه ۳ روز ابتدایی دهه فجر با ایام فاطمیه همزمان شده است . 
وی با بیان اینکه ۲۱ کمیته در مرکز استان و در هر شهرستان نیز ۱۷ کمیته پیش بینی شده تا برنامه‌ها از نظم خاصی و بدون موازی کاری اجرا شوند، افزود: امسال ۵ هزار برنامه مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی، عمرانی و ... در دهه فجر برگزار خواهد شد . 
چراغی‌پور گفت: دهه فجر تبلور اراده ملت ایران برای مقابله با نظام سلطه است، ملتی که نشان داده در طول تاریخ اجازه نداده هیچ قدرت سلطه گری به خاک این سرزمین تعدی و تجاوز کند . 
وی یادآور شد: نسل های سوم و چهارم انقلاب امروز باید با تاریخ سراسر افتخار این مرز و بوم آشنایی بیشتری پیدا کنند چرا که خون های بسیاری برای پیروزی این انقلاب ریخته شده و باید همه در جهت حفظ ارزش ها و آرمان های نظام احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند . 
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام بر لزوم هماهنگی هرچه بیشتر ارگان‌های مسئول در ستاد دهه فجر استان برای برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های این ایام تاکید کرد. 
در پایان این نشست اعضا جهت  هر چه با شکوهتر برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر و متناسب با ایام فاطمیه نکته نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است