فرمانداری ایلام

فرماندار در خلال نشست شورای اداری در جمع خبرنگاران هدف از تشکیل این جلسه را هم اندیشی جهت برگزاری هر چه بهتر چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در شهرستان بیان کرد.

فرماندار در خلال نشست شورای اداری در جمع خبرنگاران هدف از تشکیل این جلسه را هم اندیشی جهت برگزاری هر چه بهتر چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در شهرستان بیان کرد.

💫معروف بسطامی، فرماندار ایلام، روز سه شنبه در خلال نشست شورای اداری شهرستان ایلام در جمع اصحاب رسانه و خبرنگار صداو سیما مرکز ایلام اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسات، هم اندیشی بین مدیران در راستای بهتر اجرا شدن برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مدیران دستگاه های اجرایی در نشست ها و جلسات دستاوردهای دولت را بازگو می کنند  تا عظمت  انقلاب برای مردم روشن شود.

فرماندار ایلام شعار محوری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را « افتخار به گذشته، امید به آینده»  عنوان کرد و گفت: بهترین زمان برای تشریح دستاوردهای انقلاب، دهه مبارک فجر است و انتظار می رود خدمتگذاران نظام در این راستا  به وظایف خود  به خوبی عمل کنند.

وی، خاطر نشان کرد: یکی از شاخص های مهم در شرایط کنونی، مردم سالاری دینی است،زیرا اقشار مختلف  مردم در سرنوشت خود  به صورت مستقیم و غیر مستقیم دخیل  بوده و ما نیز باید با خدمت رسانی در راستای توسعه استان تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: مدیران با اخلاق مداری و وطن دوستی در کنار هم سیاسیت  داخلی دولت را احیا کنند.

وی مهمترین دستاورد نظام را با سواد بودن مردم عنوان کرد گفت: قبل از پیروزی انقلاب کمتر از ۳۰ درصد مردم سواد خواندن نوشتن داشتند ولی آمروز به برکت نظام  این آمار بیش از ۹۰ درصد افزایش یافته است از این رو   باید همواره قدردان این نعمت باشیم.

فرماندار ایلام افزود: به واسطه فرهنگ ایثار و شهادت در بین ملت و جوانان و توانمندی نظامی، دشمن امروز  اجازه تعرض به خاک  ایران را به خود نخواهد داد.

وی تاکید کرد: تشریح عملکردها دولت با نگاه سیاسی از رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی جلوگیری خواهد کرد بنابراین بدور از هر گونه حاشیه تاثیرات وجود نظام در بین مردم نمایان شود.
@shahrestaneilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است