👈جانم را فدای امنیت روانی مردم میکنم

بازدید از بخش سیوان ودیدار با مردم

بازدید از بخش سیوان ودیدار با مردم

👈جانم را فدای امنیت روانی مردم میکنم

🔹 #فرماندار_ایلام گفت: امنیت روحی و روانی مردم ارتباط مستقیمی با ارامش، شیوه زندگی و نشاط اجتماعی مردم  دارد، اگر کسی این نظم و امنیت پایدار را مختل کند با وی برخورد می شود.
🔹فرماندار ایلام در دیدار با مردم و بازدید از خطوط ارتباطی بخش #سیوان گفت:داشتن خطوط ارتباطی یکی از حداقل های زندگی روزمره مردم است که باید دستگاههای مرتبط در این زمینه کوشا باشند.
🔹گراوند با تاکید بر ایمن سازی شبکه مخابراتی و تسهیل در آنتن دهی بیان کرد: در جهت ایمن سازی فیبر نوری و توسعه خطوط ارتباطی ضرورت دارد مخابرات طرحی را تهیه و نسبت به زمینی کردن فیبر نوری و توسعه شبکه موبایل و اینترنت پرسرعت در منطقه اقدام نماید.
🔹فرماندار ایلام در پایان با اشاره به اینکه امروزه در عصر ارتباطات باید همگام با پیشرفت های جهانی حرکت کرد ابراز داشت: نمی توان به دلیل کمبود امکانات ویا نبود تجهیزات فرصت پیشرفت را از جوانان توانمند این منطقه گرفت.
وی گفت:در دسترسی به پیشرفت های جهانی باید در شرایط برابری قرار داشته باشند.
 🔹فرماندار ایلام با تاکید بر اتصال خطوط ثابت روستاهای قجر، چشمه داوی، شانکبود و زردآلوآباد خواستار  تقویت آنتن دهی شبکه همراه اول در روستاهای بخش شد.
لازم به ذکر است که  به محض اطلاع از قطع ارتباط تلفن دهستان میشخاص، گراوند فرماندار ایلام علی رغم مشغله کاری در روز تعطیل به اتفاق معاون عمرانی فرمانداری و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در محل حضور یافت.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است