فرماندار: هر موضوعی که با رای اکثریت شکل گیرد موفقیتش نیز بیشتر است

زنگ آغاز انتخابات شورای دانش آموزی

زنگ آغاز انتخابات شورای دانش آموزی

انتخابات شورای دانش آموزی در مدرسه آل یاسین با حضور فرماندار ایلام برگزار شد
فرماندار ایلام روز چهارشنبه در انتخابات شورای دانش آموزی دبیرستان آل یاسین اظهار داشت: انتخابات اعضای شوراهای دانش‌آموزی، دانش آموزان را برای رقابت و شرکت در تصمیم‌گیری‌ها و امور مدرسه و بعد از آن کارهای بزرگتر در جامعه آماده می کند.
خیراله گراوند افزود: ارکان نظام ما توسط رای دهنده ها شکل می گیرد و هر موضوعی که با رای اکثریت شکل گیرد موفقیت نیز بیشتر است.
وی یادآور شد: نامزدهای شوراهای دانش آموزی باید برای کسب آراء بیشتر تبلیغات جذاب تری از رقیب خود در معرض دید همکلاسی ها قرار دهند.
فرماندار ایلام گفت: دانش آموزان باید با خود باوری و اعتماد به نفس پیش روند تا جامعه نیز آنان را بپذیرد و در کنار تحصیل فعالیت و نشاط هم داشته باشند چرا که جوانان و نوجوانان ما آینده ساز این مملکت هستند. 
وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: انتخابات مجلس نیز در اسفندماه برگزار می شود و امیدواریم با مشارکت مردم و برنامه ریزی نامزدها و تبلیغ اهداف خود این انتخابات نیز بخوبی برگزار شود.
گراوند در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به همایش اربعین گفت: 60 درصد زائران مرز مهران را برای سفر به عتبات انتخاب کردند که با تلاش استاندار و همه دستگاه های اجرایی بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است