فرماندار ایلام: ایجاد نشاط در جامعه از اولویتهای دولت تدبیر وامید است

نشست کارگروه تخصصی اجتماعی فرهنگی شهرستان

نشست کارگروه تخصصی اجتماعی فرهنگی شهرستان

فرماندار ایلام:
ایجاد نشاط در جامعه از اولویتهای دولت تدبیر وامید است
فرماندار ایلام گفت:ایجاد نشاط در جامعه از اولویتهای دولت تدبیر وامید است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ایلام، خیر الله گراوند درنشست کارگروه تخصصی اجتماعی فرهنگی شهرستان با تاکید برتوجه به مناطق حاشیه نشین وضرورت نیازسنجی وبرنامه ریزی برای حل مشکلات این مناطق خواستارهماهنگی وتعامل دستگاههای فرهنگی، خدمات رسان وبخش خصوصی شد.
وی تصریح کرد: اگر چه امروزه پدیده حاشیه نشینی زمینه ساز بروز آسیب های اجتماعی بسیاری برای مناطق درگیر است، اما انجام مطالعات تحقیقاتی و پژوهشی و فراهم اوردن زیرساخت های ضروری در این نقاط می تواند منجر به توانمندسازی این مناطق شود.
فرماندار ایلام گفت: توجه نکردن به این معضل اجتماعی می‌تواند پیامدهای منفی متعددی را هم برای ساکنان این مناطق و هم برای  جامعه داشته باشد اما نباید اجازه داد که تفکرات منفی در جامعه شکل بگیرد و منجر به افزایش نا امیدی مردم و بدبینی مردم به دولت و نظام شود.
وی افزود: اگر چه مناطق حاشیه نشین شاید غیر قانونی شکل گرفته باشند اما  دسترسی به امکانات مناسب شهری، بهداشتی، مسکن، آموزشی و رفاهی حق ساکنان ان مناطق است که باید دستگاههای خدمات رسان این مهم را پیگیری نمایند.
گراوند درپایان ضمن تقدیراز شهرداری و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ایلام بخاطر ایجاد فضای پر نشاط در جامعه وبرگزاری جشنها و مراسمات در محلات مختلف شهر ایلام بیان داشت: تزریق امید به جامعه و ایجاد روحیه نشاط می تواند زمینه ساز کاهش بسیاری از آسیبهای اجتماعی گردد.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است