تاکید فرماندار بر پرداخت مطالبات بحق کارگران

جلسه کمیسیون کارگری شهرستان

جلسه کمیسیون کارگری شهرستان

جلسه كميسيون كارگري شهرستان ایلام برگزار شد .
جلسه كميسيون كارگري شهرستان به ریاست گراوند فرماندار ایلام و اعضاي اين كميسيون در محل فرمانداري برگزار شد.
در اين نشست اهم مسائل و مشكلات كارگري شهرستان، از جمله پی گیری مطالبات کارگران سد گلال و کارکنان مشمول قانون کار تحت پیمان شرکت آفتاب تابان زاگرس فعال در دانشگاه علوم پزشکی بررسي شد .
فرماندار و رئیس کمیسیون کارگری شهرستان دراین جلسه بر شناسایی و رفع مشکلات واحدهای کارگری تاکید کرد و افزود: پشتوانه حقیقی برای استقلال کشور درگرو فعالیت های مسئولانه کارگران و تعامل مثبت وسازنده مدیران واحدهای تولیدی، کار فرمایان برمی گردد و در این خصوص کارگران و کارفرمایان نقش کلیدی در توسعه و پیشرفت کشور را برعهده دارند .
 ایشان اضافه کرد: يكي از هدف هاي مهم كميسيون كارگري رصد كردن مسائل و مشكلات، پرداخت بموقع مطالبات بحق جامعه كارگري، و پيشگيري از ايجاد مشكل يا چالش هاي احتمالي است.
وي گفت: رونق و حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و رفع مشکلات کارفرمایان، پیمانکاران و کارگری نيز از ديگر اهداف تشکیل کمیسیون کارگری است و دراين راستا بايد منافع دو قشر كارگر و كارفرما تأمين شود.
گراوند در پايان با تأكيد بر رصد و رسیدگی مسائل و مشکلات صنفی کارگران زحمتکش اظهار داشت: همه ما در برابر صیانت از جامعه کارگری وظایفی داریم از اين رو همكاري و هماهنگي دستگاه هاي مرتبط مي تواند مسير را براي حل و فصل مشكلات جامعه كارگري هموار سازد.
لازم به توضیح اینکه در جلسه مذکور که علاوه بر اعضای کمیسیون کارگری شهرستان، تنی چند از مدیران و مسئولان واحدهای تولیدی، کارفرمایان وپیمانکاران شهرستان نیز حضور داشتند و مسائل و مشکلات واحدهای خود را مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ گردید .
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است