فرماندار شهرستان ایلام:

سلامت داوطلبین کنکور اولویت ما در برگزاری جلسه کنکور است

سلامت داوطلبین کنکور اولویت ما در برگزاری جلسه کنکور است


فرماندار ایلام در  کمیسیون دانشجویی و شورای آموزش و پرورش شهرستان ایلام گفت: سلامت داوطلبین کنکور اولویت ما در برگزاری جلسه کنکور است و این مهم با رعایت و نظارت دقیق پروتکل ها در برگزاری جلسه کنکور محقق خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایلام  خیراله گراوند روز سه شنبه در استانه برگزاری امتحانات کنکور سراسری سال ۹۹  در کمیسیون دانشجویی و شورای آموزش و پرورش شهرستان ایلام با توجه به شرایط حاکم کرونا در سطح کشور از تدابیر لازم اندیشیده شده برای برگزاری کنکور طبق رعایت کامل دستورالعمل های ستاد کرونا در سطح شهرستان خبر داد.

فرماندار در این جلسه بیان داشت : تدابیر لازم با در اولویت قرار دادن سلامتی داوطلبان بر اساس دستوالعملهای بهداشتی توام با ایجاد فضای ارامش و بدون هر گونه استرسی در نظر گرفته شده است.

ایشان همچنین افزود: امتحان کنکور با رعایت فاصله گذاری در چیدمان صندلی ها طبق پروتکل و استفاده از ماسک و توزیع پک بهداشتی در بین داوطلبین و در نظر گرفتن محل برگزاری آزمون جداگانه بصورت ایزوله شده برای دوطلبان احیانا مشکوک یا مبتلا به کرونابرگزار خواهد شد همچنین در مکان برگزاری جلسه کنکور هیچگونه صندوق امانات وجود نخواهد داشت همچنین خانواده های داوطلبین حق تجمع در محل برگزاری جلسه کنکور و اطراف آن را ندارند.

وی با اشاره به اینکه تنها نگرانی ما  تجمع والدین و همراهان شرکت کنندگان در بیرون از حوزه امتحانی در قبل و بعد از برگزاری آزمون است ، با اعلام اطمینان خاطر به خانواده ها در ایجاد فضای ارامش و بدون استرس از والدین عزیز داوطلبین خواست تا از هر گونه مراجعه و حضور در محل های آزمون جهت حفظ سلامتی خود و فرزندانشان جدا خودداری نمایند .

ضمنا در این جلسه ضمن تصویب عدم پذیرش هر گونه امانات داوطلبین از سوی برگزارکنندگان  حوزه های امتحانی ، بر اطلاع رسانی شیوه نامه کنکور سال ۹۹ طبق پروتکل بهداشتی از طریق صدا وسیما یا فضای مجازی جهت آگاهی داوطلبین شرکت در کنکور و خانواده های آنان تاکید گردید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است