فرماندار شهرستان ایلام:

فرماندار : شرایط زرد شهرستان مانع از اجرای نظارت ها و گشت های مشترک نخواهد شد

فرماندار : شرایط زرد شهرستان مانع از اجرای نظارت ها و گشت های مشترک  نخواهد شد

🔴 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری خیراله گراوند صبح امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان ایلام اظهار داشت : با توجه به وضعیت شکننده فعلی کرونا در این شهرستان تمامی اقدامات پیشگیرانه ، نظارتی و کنترلی باید طبق روال و با تاکید به مردم در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام فاصله گذاری اجتماعی تداوم یابد .

🔴 رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری تمامی دستگاه‌های شهرستان و همراهی مردم ،اصناف و کسبه و بازاریان که با رعایت پروتکل ها موجب کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا شدند؛ تصریح کرد : شرایط وضعیت زرد شهرستان قطعاً با شرایط قبل که قرمز بود تفاوت زیادی دارد، ولی اگر چنین تصور کنیم که کرونا تمام شده، تصور اشتباهی است  و مردم نباید بی تفاوت باشند .

 🔴وی تأکید کرد: برای کنترل وضع موجود و پیشگیری از شیوع دوباره ویروس کرونا باید با رعایت کلیه پروتکل ها اعم از زدن ماسک ، عدم شرکت در تجمعات ، مراسمات ، دوری از هرگونه دور همی ، عدم تردد غیر ضرور و رعایت فاصله گذاری اجتماعی مانع از شیوع و انتقال ویروس شد .

🔴گراوند تصریح کرد : ادارات ضمن اقناع سازی جامعه هدف خود هشدارهای لازم در خصوص رعایت دستوالعملهای بهداشتی ارائه نمایند .

🔴وی از بخشداران خواست تا با کمک دهیاران و شوراهای شهر و روستا اطلاع رسانی و آموزش های لازم به مردم روستا در رابطه با رعایت پروتکل های بهداشتی ارائه نمایند  .

🔴ایشان همچنین در این جلسه به نتایج مفید اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در کنترل و پیشگیری از شیوع انتقال ویروس کرونا اشاره ؛ و از کمیته ها و دستگاه های مجری این طرح تشکر و قدردانی نمود .

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است