فرماندار شهرستان ایلام:

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان به ریاست فرماندار برگزار گردید

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان به ریاست فرماندار برگزار گردید


💢گراوند فرماندار ایلام ضمن تقدیر از زحمات فرهنگیان شهرستان ایلام در زمان شیوع کرونا ابراز داشت: اولویت اول در بازگشایی مدارس حفظ سلامت معلمان و دانش آموزان است.

💢فرماندار ایلام با تاکید بر رعایت کامل و سختگیرانه پروتکل های بهداشتی در مدارس، از نهادها و دستگاه ها خواست که در این راستا همراه آموزش و پرورش باشند.

💢حجت رشیدی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام ضمن تبریک ارتقا رتبه شورای آموزش و پرورش شهرستان ایلام به رتبه سوم استانی، از اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان به خاطر همراهی و همکاری در تمام امور قدردانی نمود.

💢در ادامه حجت رشیدی به بیان مفاد بخشنامه وزارتی بازگشایی محدود مدارس پرداخت و ابراز داشت: در این بازگشایی، آموزش حضوری پایه های اول و دوم ابتدایی، دروس کارگاهی هنرستان ها و مدارس دارای جمعیت کمتر از ۵۰ دانش آموز، از اول بهمن ماه مجاز می باشد و لیست مدارس مشمول این بخشنامه تهیه شده و به آنها ابلاغ شده است.

💢رشیدی در ادامه گفت: تمام تدابیر لازم در خصوص بازگشایی مدارس اندیشیده شده است و روزانه در قالب چند اکیپ مشترک با شبکه بهداشت از این مدارس بازدید و‌ نکات لازم یادآوری خواهد شد.

💢مدیر آموزش و پرورش بیان داشت: حضور دانش آموزان در کلاس های حضوری اختیاری است و پیگیری آموزش در بستر شاد در کنار آموزش حضوری همچنان ادامه خواهد داشت

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است