فرماندار شهرستان ایلام:

مناسب سازی مبلمان شهری باعث برخورداری افراد معلول و ناتوان جسمی و رفاه حال سالمندان است .

مناسب سازی مبلمان شهری باعث برخورداری افراد معلول و ناتوان جسمی و رفاه حال سالمندان است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری خیرلله گراوند فرماندار ایلام ضمن تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضائیه و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر بر نگاه ویژه مسئولین و دستگاههای متولی به قشر سالمندان به عنوان سرمایه جامعه و افراد ناتوان جسمی ، حرکتی  تاکید ؛ وابراز داشت :  مناسب سازی محیط و فضای شهری علاوه بر برخورداری افراد معلول و ناتوان جسمی ، برای سالمندان  نیز مثمر ثمر خواهد بود.

رئیس کمیته مناسب سازی و شورای سالمندان در ادامه بیان داشت  : با مناسب نمودن اماکن و توجه به تعبیه امکانات مختص معلولان و همچنین ایجاد بستر مناسب سهولت استفاده این افراد از وسایل نقلیه عمومی ، سرویس های بهداشتی عمومی ، در نظر گرفتن مکان پارکینگ ویزه معلولان ، ایجاد پارک محله وپژه سالمندان  ، باید خدمات رفاهی ، بهداشتی مطلوب را در جامعه جهت حفظ شان و احترام این عزیزان فراهم کرد.

فرماندار از دستگاههای متولی از جمله شهرداری  با همکاری نظام مهندسی خواست : تا در زمینه مناسب سازی محیط بیشتر وارد عمل شده و این مبحث در ساختمان ها بیشتر مراعات گردد.

در این جلسه اعضا ضمن تشریح خدمات و پس از بحث و تبادل نظر در خصوص خدمات رسانی بهتر به افراد سالخورده و ناتوان جسمی تصمیمات اتخاذ گردید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است