فرماندار شهرستان ایلام:

جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونای شهرستان ایلام برگزار گردید

جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونای شهرستان ایلام برگزار گردید

گراوند فرماندار با تقدیر و تشکر از زحمات خستگی ناپذیر کادر درمان و همراهی مردم در مقابله با ویروس کرونا بیان داشت : شیوع همه گیر و باشدت موج دوم کرونا و ابتلای جمعیت بیشتری از مردم به ویروس و در نتیجه آمار تلفات بیشتر زنگ خطر را به صدا درآورده ؛ واز مردم خواست در اجرای دستورالعمل های بهداشتی و رعایت محدویت های در نظر گرفته شده ؛ در راه مقابله با این ویروس در جهت سلامتی خود و افراد جامعه همکاری لازم را داشته باشند .

فرماندار گفت : رعایت تصمیمات و دستورالعمل های ستاد کرونای ملی واستانی که با در نظر گرفتن محدودیت های بیشتردر نظر گرفته شده ؛ الزامی می باشد. لذا با توجه به مشکلات بزرگی که کرونا برای اقشار مختلف جامعه به وجود آورده ؛ باید با همدلی و همیاری و رعایت دستورالعملهای بهداشتی تا زمان تهیه واکسن مقابله نماییم.

رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان در پایان به آگاهی لازم مردم در خصوص این ویروس و لزوم بالا بردن حساسیت مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اشاره کرد ؛ و گفت : در پی شیوع ویروس و افزایش استرس در جامعه برخی افراد دچار شرایط بحرانی ناشی از بیماری شده اند ؛ که نباید با ایجاد جو ترس و استرس و ناامیدی در بین مردم در خصوص مقابله با این بیماری اقدام نماییم ؛ بلکه باید با گفتن واقعیات به مردم در خصوص رعایت فاصله گذاری اجتماعی با رعایت بیش از پیش موارد بهداشتی ، پیشگیری لازم صورت دهند  .

در این جلسه هر کدام از مدیران عضو به بیان دیدگاها و ارائه گزارشی از اقدامات  صورت گرفته در راستای مقابله با ویروس کرونا پرداختند .

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است